גפני: כל המדינה נגד חוק 0% מע״מ, אבל שר האוצר ממשיך להתנהג כמו ילד בגן

    ישראל אוחיון No Comments on גפני: כל המדינה נגד חוק 0% מע״מ, אבל שר האוצר ממשיך להתנהג כמו ילד בגן
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הערב במהדורה המרכזית שוחח בצלאל קאהן עם ח"כ משה גפני על הפיליבסטר שערכו היום הנציגות החרדית בכנסת בסיוע חכ"י האופוזיציה נגד חוק מע"מ אפס.

    גפני סיפר על ההתמודדות של הח״כים החרדים בוועדת הכספים, ועל הסחבת לה הם גורמים במטרה למנוע מהוועדה להעביר את החוק. לדבריו ״כל המדינה נגד החוק המביש הזה שפוגע בכלכלה הישראלית, אפי׳ חברת דירוג אשראי עולמית הוציאה הודעה שהחוק לא יטיב עם הכלכלה הישראלית״.

    הוא חידד את הדברים באומרו כי ״לממשלה אין כסף לתכנית המנהרות, מקצצים מכל כיוון אפשרי, ורק שר האוצר רוצה לפגוע עוד בכלכלה״

    לשאלתו של בצלאל קאהן מה לדעתו כן הפתרון לעליית מחירי הדירות, השיב גפני ״רק שחרור של קרקעות שנמצאים בבעלות המדינה יוזילו משמעותית את מחירי הדירות, כל הח״כים אפילו של הליכוד ושל הבית היהודי מודים בכך״.

    גפני לשעבר יו״ר וועדת הכספים הוסיף ש״אפילו ראש הממשלה וגם יו״ר הוועדה סלומיאנסקי נגד החוק אך ככל הנראה הם מאוימים מצד שר האוצר שאם לא יפעלו להעביר את החוק הוא יפרוש מהממשלה״.

    הוא סיכם את הפעילות באומרו ״אנחנו מגיעים מהבוקר ועד הערב לוועדה ומנסים למנוע מהחוק לעבור, אנחנו הח״כים החרדים מספרים בדיחות דיברי תורה ושאר דברים העיקר לנסות לעכב את ההחלטה השערורייתית הזאת״

    בסופו של הראיון העביר גפני מסר לציבור החרדי: אני רוצה להגיד לציבור החרדי כי חברי הכנסת שלו עושים כל שביכולתם לא לתת לחוק הזה לצאת, אנחנו מקווים להצליח, אך במקרה ולא שידעו שעשינו ככל האפשר.



    0 תגובות